Hoe werkt een abonnement?
- U meldt de zieke werknemer aan via ons ‘on-line’ verzuimloket.
- Uw medewerker meldt zich bij één van onze fysiotherapeuten in uw regio voor een eerste consult.
- Wij starten binnen 24 uur met de intake en het onderzoek.
- U ontvangt binnen 48 uur een diagnose en een herstelplan van de zieke werknemer.
- Onze bedrijfsfysiotherapeuten behandelen de werknemer in uw bedrijf of in hun eigen praktijk in de regio.
Welke voordelen biedt een abonnement?
- Met een Fysiofirst abonnement beschikt u binnen 24 uur over een bedrijfsfysiotherapeut.
- De directe interventie zorgt voor een sneller herstel van de klachten. Uw werknemer kan snel weer aan het werk.
- Fysiofirst begeleidt ook de terugkeer naar de werkplek. Wij testen, trainen en adviseren de werknemer en zorgen voor een snelle re-integratie.
Wat kost een abonnement?
Voor meestal nog geen euro abonnementskosten per werknemer per maand, bent u verzekerd van goede en snelle zorg door onze bedrijfsfysiotherapeuten. De kosten zijn afhankelijk van het aantal te verzekeren werknemers. Ook het verzuimpercentage is van invloed op de abonnementsprijs. Naarmate het verzuimpercentage daalt, dalen ook de abonnementskosten voor het Fysiofirst Verzuimplan.
Investeren in gezonde werknemers loont!
Kosteloze behandeling
De behandelingen door een bedrijfsfysiotherapeut zijn voor de werkgever geheel of grotendeels kosteloos. De zorgverzekeraar van de zieke werknemer vergoedt de consulten.
Wat levert een abonnement op?
- Gezonde en gemotiveerde werknemers.
- Kort ziekteverzuim.
- Lage ziekteverzuimkosten, zie tabel.
Informatie aanvragen? Of vrijblijvend een afspraak maken?
Neem telefonisch contact op met Fysiofirst: 023-5658169 of vul het formulier in, dan nemen wij contact met u op.